by

4 semne care iti indica clar ca ai nevoie de o un expert SEO

O greseala comuna pe care o fac detinatorii de afaceri este sa incerce prea multe inca din primele stadii de dezvoltare. Alte ori pun pe seama unui angajat prea multe responsabilitati, desi acesta nu este calificat pentru anume taskuri. Este si cazul de a crede ca te poti descurca si singur in misiunea de creare a unei strategii SEO. Te regasesti in una din situatiile urmatoare?

Un expert SEO din cadrul agentiei E-Advertising dezvaluie care sunt semnele ca ai nevoie de cineva specializat pentru o campanie SEO. Iata si ce sfaturi ne ofera.

seo

  1. Prea mult pentru tine, prea putina munca pentru a angaja o persoana special dedicata misiunii SEO

Cea mai comuna motivatie pentru a nu angaja un expert SEO se refera la ideea de a face singur totul. Sau intervine situatia contrarianta de a avea foarte multe de facut, totusi nu atat de mult incat sa angajezi un expert SEO full time si ceilalti membri din echipa de online marketing, precum specialisti content. Tine totusi cont de faptul ca cel responsabil cu asta, din cadrul firmei, ar putea la un moment dat sa fie depasit de situatie, neavand bagajul necesar de cunostinte pentru a continua.

Acesta este contextul perfect sa chemi un expert SEO, in conditiile in care iti doresti sa cresti, sa evoluezi si nu sa stagnezi. Cei de la E-Advertising ne spun din propriile experiente, ca cei in cautare de specialisti SEO sunt in mare parte si cei care isi doresc ceva nou, extra ajutor.

  1. Simti ca ai facut tot ceea ce se putea pe partea de social media

Multe companii se apuca sa isi faca singure prezenta online prin social media. Insa acest lucru este mai complex decat se crede. Nu este de ajuns sa detii un site. Se prea poate ca tocmai cei care iti sunt followers in mediul social sa nu fie audienta potrivita; sunt interesati de postari, de fotografii insa nu in concret si de ceea ce oferi. “Este o problema comuna ca interesul sa fie cel gresit, sa se doreasca un numar mare de like-uri si de followers, insa asta sa nu ajute.”, spun cei de la E-Advertising. Un astfel de numar nu se transforma in vanzari mai mari spre exemplu.

De aceea, expertul SEO vine sa fructifice ceea ce poate s-a inceput deja, sa faca din audienta un public fidel, captat de ceea ce ai de oferit. Asta inseamna deja servicii SEO complexe.

  1. Competitorii iti ataca reputatia online

Managementul in ceea ce priveste reputatia online este un task destul de dificil. Nu este vorba numai de a face ca site-ul tau sa fie printre primele rezultate in motoarele de cautare, ci si despre a elimina ce este negativ spus despre site-ul tau, mai ales in primele rezultate.

Exista aspecte etice sub care se lucreaza din acest punct de vedere, chiar si metode mai dure, insa in orice caz asta iti ia timp si energie pe termen mai lung. Iarasi, nevoia de un expert SEO isi spune cuvantul. Acesta te va ajuta, printre altele, sa raspunzi direct consumatorilor, fie ca este vorba de un blog, prin intermediul social media, site sau prin reviews.

  1. Nevoia si dorinta de un nou site

Un alt punct cu mare greutate in alegerea unui expert SEO tine de crearea unui nou site. Pentru a fi mai atragator pentru public, iti vei dori sa schimbi site-ul existent. Dar, risti sa ai parte de o scadere in ranking cand se fac greseli de genul linkurilor indepartate, de pierdere de continut etc.

carte-seo

Expertii SEO din cadrul E-Advertising ne ofera solutii inteligente si adaptate nevoilor. Exista si un volum de informatii inglobat intr-o carte, Domina topul motoarelor de cautare, aspecte detaliate care sa iti identifice ce este SEO si cat de necesar este pentru afacerile din zilele noastre. Odata ce te-ai convins de asta, faci un prim pas spre dezvoltare, spre evolutia afacerii pe care o detii.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *