by

Bauturi proteice realizate in casa

Inainte de a merge la sala de sport sau sa mergeti sa alergati in parc, va recomand sa incercati sa preparati si sa beti anumite bauturi proteice facute in casa. Acestea sunt foarte consistente, indiferent care iti place mai mult, si te va ajuta sa arzi mai multe calorii. Pe anumite site-uri de specialitate am gasit cateva retete simplu de facut, cu ingrediente delicioase.

Ca si ingrediente va recomand: lapte de vaca cu un continut de 1,5% grasime, banana, seminte de in, migdale, lamai, mango, pere, ghimbir, vanilie, nuci, zmeura, telina, pastarnac, portocala, patrunjel si lista cu ingredinte poate continua. Daca am reusit sa sa iti starnesc curiozitatea te sfatuiesc sa incearci sa prepari aceste bauturi proteice facute in casa. Nu trebuie sa folosesti toate ingredinetele enumerate mai sus, le poti combina dupa placul tau.
Smoothie cu ghimbir si para.

Acest shake este ideal dupa un antrenament prelungit. Ghimbirul are proprietati antiinflamatorii, iar semintele de in si de canepa contin acid alfa-linoleic, un acid gras Omega-3 care poate combate inflamatiile, astfel nu o sa va mai simtiti epuizati.

Pentru a prepara acest shake, ai nevoie de o cana cu apa, o lingura de seminte de in, o jumatate de lingura de seminte de canepa, doua linguri de ghimbir proaspat acesta trebuie sa il dati prin rozatoarea cea mica, un sfert de cana de lapte de migdale neindulcit ( puteti aduca si lapte de vaca in cazul in care nu gasiti sau in cazul in care acesta vi se pare prea scump, o banana, o e para si o cana cu spanac fiert, spanacul fiert il recomand sa il introduceti in shake doar daca sunteti familiarizati cu gustul acestuia. Ca si mod de preparare trebuie sa sadugati toate ingredientele intr-un blender si sa le amestecati bine pe toate, pana se va obtine o crema.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *