by

Cele mai eficace exercitii pentru a ne mentine un tonus cat mai bun

Astazi o sa vorbesc despre trei exerciții care o sa va ajute sa obtineti rezultate pe care le puteți vedea și simți. Poti sa le faci la o sală de sport sau la domiciliu. Citeste articolul si vizioneaza imaginile. Trebuie sa stii ca tehnica buna este o necesitate. Dacă nu ești activ acum, este o idee bună să vorbiti si cu medicul dumneavoastră, mai ales dacă ați fost diagnosticat cu probleme de sanatate. De exemplu, în cazul în care aveti o sensibilitate la sistemul osos unele dintre aceste exerciții pot fi prea agresive.
1. Mersul pe jos


Puteți merge oriunde, oricând. Utilizați o bandă de alergare sau pur si simplu va plimbati pe străzi. Tot ce va trebuie este o pereche buna de adidasi.
Dacă sunteți incepator va recomand sa mergeti pe jos până când ajungeti la cel puțin 30 de minute.
2. Interval de formare


Intervalul de formare creste nivelul de fitness si arde mai multe calorii pentru a vă ajuta să piardeti în greutate. Ideea de bază este de a varia intensitatea in cadrul antrenamentului, în loc de a merge într-un ritm constant.
Cum se realizează? Indiferent dacă mergeti pe jos, alergati, dansati, sau faceti un alt exercitiu cardio, modificati ritmul timp de un minut sau două. Apoi reveniti la ritmul normal timp de 2 până la 4 minute. Exact cât timp ar trebui să dureze in functie de durata antrenamentului și cât de mult timp de recuperare aveți nevoie. Un formator poate regla fin ritmul. Se repetă intervalele pe tot parcursul antrenamentului.
3. Genuflexiuni

Incercati genuflexiuni pe mai multe grupe de mușchi in acelasi timp.
Trebuie sa mențineti picioarele depărtate la nivelul umerilor si spatele drept. Îndoiți genunchii și coborâți ca și cum ai sta pe un scaun. Păstrați-genunchii drepti peste glezne. Adăuga gantere îndată ce puteți face cel puțin 12 repetari..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *